Followers

Friday, January 22, 2010

baru ku sedar aku HOT

TAGGED by FaTiN NaBiLah :)

dah lame tak kene tag..xpe la..skali skale..thnx to bellasesumpah..

Adakah anda rasa anda hot ?

aku biasa dpt compliment cmni..wakaka..nak2
dari peminat2 ak..kamil hot! kamil hot!..dorg dok jerit..
~terharu~


Upload gambar kegemaran anda

gambar aku tgh hot la ni..mmg btul2 amik kat kubur..
kat kg..haunted tgk gambar ni..spe tgk..
akn terasa kamil sgt hot! kamil hot! kamil hot!


Bila kali terakhir anda makan pizza ?

bila terase diri hot!kamil hot! kamil hot!

Lagu terakhir yang anda dengar ?


lagu 1malaysia ckp aku hot!
kamil didahulukan, ke-hot-annye diutamakan..


Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ?

sunbath..org hot la katakan..

Selain nama sendiri , anda dipanggil nama apa ?


1.kamil..dah nama ak kamil..nyos btul
2.ben..nme skype ak benhatta..ade jugak yg panggil ben..muahaha
3.ahmad..yg ni lps maen cs..
4.kamil hot..:)

Tag lagi 6 orang

bab nak tag2 org ni yg malas ni..
ok2..kpd yg berikut..rasailah ke-hot-an ak

1.nabilah shah nor aka kak bell
2.nurul azreen my exclassmate
3.nurul atiqah bt.mohd yazid..:)
4.redzalina my x classmate juge..huhu
5.cdee my cool rumate..
6.tengku hadi..awok dungun aku..muahaha

Siapakah orang no. 1 pada anda ?


beliau merupakan president kelab kamil hot..
mmg peminat setia aku neyh..ade boyfren yg kurg hot
sket dr aku..wakaka


Kata sesuatu mengenai orang no. 5

cdee ni agak hot jugak..terutama ketika bsama kancil
yg road-tax da mmpuih..haha..men ping pong beyh!!


No. 3 ada hubungan dengan siapa ?

segan ak nk jawab sbnrnye..dy ni pandai tol carik
boyfren yg hensem giler and hot.. thniah la krn
memilih AKU..huhu


Bagaimana pula orang no. 4 ?

yang ni ak x sure..yg pasti dia x pilih aku sbb yg
no. 3 da amik aku..sori..cari la spe2 yg kurg hot k..


Pesanan kepada orang no. 6 ?

bile nk jupe ak yg hot ni weyh!!..rindu ke mung ni..


Apa kelebihan anda nampak pada orang no. 2 ?


ak nmpk dy ni sikit ag nk hot mcm ak..
tp xyah la hot2 sgt..gewdix2 tu ok la jugak..kn2??
haha..smoga hepi ngn abg hot kot tu..

2 comments:

Sesumpah said...

senget btul budak hot konon nih
sepakk kang
hahaha

ur welcome btw :)

na-bi-lah said...

haaaa...presiden kelab hot kamil ke?
bru pbce blog kamil nih..isk...
baik kamil hot