Followers

Saturday, February 14, 2009

::sakit::

wah..sungguh x tahan..pedih gler..
da lame aku tahan..
aku sabar..
walaupon perit menahannye..
namun ak x pernah meluahkn..
rase sakit ini..
ku simpan..agar tiada yg tahu..
mungkin x pnting pon utk ak kongsikn..
can anyone makes it better??
reduce this pain?
i dont think so..not even U dat read this....
no one can help me..except THE ONE..above..

hurm..walaupun hari ni nmpk perit..
suram..x seceria hari2 lain..
rncngn utk berjln2 dikota raya..hampa...
just becoz of this PAIN..
but ak x kesah..mungkin hari esok
mnjnjikn kbhagiaan..itulah hidup..

tp smpai bile aku nk tahan?
sampai bile ksakitan ini akn mghantui ku..
da lame aku bermain di ARENA ini..
namun kali ini..pedihnya x tertahan..
tlh ku cube pujuk diri sendiri..
"alah..biase la tu..da kau ditakdirkn begini"
"sabar je la..nnt ko akn ok"..
"terima je..mungkin ad hikmah disebalik UJIAN ni"
ye2..berkali2 pujukan ini hinggap di benak fikiran..
menjentik hati..agar terus tegar..
namun..kesabaran ade limitasinye..
adekah krn benda kecik pon aku harus
menderita????

ok2..mmg ak x slhkn sape2..ak sendiri yg
mencampakkn diri dlm mslh ni..
tapi x ku sangka..disebalik kegembiraan didalam ARENA
itu..ade akibat yg aku perlu hadapi...
disebalik gelak tawa itu akn muncul kesedihan..
siapa sangka??ak x menjangkaknnye..
aku hanye ingin berseronok..sprti remaja2 lain..
yg amat tergila2 ngn ARENA ini...
salah kah ak nk merasai sperti ape yg mereka rase?..
kbhagiaan..kegembiraan..
ya..pada mulanye mmg gembira..
namun lama kelamaan timbul rase jemu..
nk tgk pon mls..nk layan jauh skali..
baru timbul penyesalan dlm diri..

knpe aku terima pelawaan dia??
knpe ak x tolak jer??
ak masih mentah dlm ARENA ini...
ape la sgt yg aku tahu..
byk lagi kelemahan dlm diri yg perlu
diperbaiki..tp skrg bagai telah terlambat..
luka yg dlm ini menjadi akibatnye..
NAH!!PADAN MUKA KO KAMIL!!


LENKALI..KALO X PNDAI MEN
FUTSAL..JGN MAIN..
KAN DA LUKA KAKI TU..
ADEH....SAKIT.....

10 comments:

Po said...

futsal??
reti ke??
huhu~
ingtkn reti men game je..

benhatta said...

x reti..
sbb tu luka kaki ni..
huhu..

Po said...

huhuhu~
sian..
umh tu ramai dr kn?????
xpe..
ad la tu org jge...

benhatta said...

haha..yo la tu..

Po said...

ye lah..
ke x btol??

D said...

padan mukaaa!!!
ayat bermadah gediksss...
dok umah diam2 sakit2 tu..
jgn nk merayau dating2 jek...
hahahahahaaha!!!!

Po said...

huhuhu~
pdan muke...
dh xley date...

benhatta said...

ok..
xnk date da..

Po said...

ok..

asma'hatta said...

la taqrabuzzina
la buli adik2
la nakal2

ada faham?